Technik Serwisu
Posiadasz doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem komputerowym? Potrafisz zdiagnozować usterkę w środowisku Klienta i sprawnie ją usunąć lub rozwiązać nawracające awarie różnego pochodzenia? Zapraszamy do aplikacji i dołączenia do naszego zespołu! Poszerzanie wiedzy przydatnej na tym stanowisku zapewnią Ci szkolenia techniczne online lub bezpośrednio u producentów urządzeń. Otrzymasz także możliwość rozwoju kompetencji w zakresie rozwiązań IT pod okiem doświadczonych pracowników naszej firmy.

Zadania realizowane na tym stanowisku:

  • wsparcie techniczne oraz pomoc użytkownikom w zakresie korzystania z systemów informatycznych,
  • usuwanie problemów i usterek w działaniu sprzętu oraz oprogramowania,
  • rozwiązywanie problemów sieciowych,
  • instalacja i konfigurowanie oprogramowania na urządzeniach PC i urządzeniach peryferyjnych,
  • realizacja zgłoszeń w lokalizacji Klienta,

Mile Widziane:

  • doświadczenie w diagnostyce i naprawie urządzeń IT,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym udział w szkoleniach technicznych oraz pracę w oparciu o dokumentację techniczną,
  • umiejętność diagnozowania i lokalizowania usterek, również pomoc zdalna,
  • wykształcenie techniczne (preferowane z dziedziny informatyki, monitoringu, automatyki)
  • dobra organizacja pracy,
  •   sumienność,
  • uprawnienia fiskalne,
  • doświadczenie z produktami CRM (InsERT, Comarch, enova),

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • dostęp do baz wiedzy,
  • szkolenia producentów,
  • pakiet Multisport,