Technik Serwisu
Posiadasz doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem komputerowym? Potrafisz zdiagnozować usterkę w środowisku Klienta i sprawnie ją usunąć lub rozwiązać nawracające awarie różnego pochodzenia? Zapraszamy do aplikacji i dołączenia do naszego zespołu! Poszerzanie wiedzy przydatnej na tym stanowisku zapewnią Ci szkolenia techniczne online lub bezpośrednio u producentów urządzeń. Otrzymasz także możliwość rozwoju kompetencji w zakresie rozwiązań IT pod okiem doświadczonych pracowników naszej firmy.
Zadania realizowane na tym stanowisku:
- wsparcie techniczne oraz pomoc użytkownikom w zakresie korzystania z systemów informatycznych,
- usuwanie problemów i usterek w działaniu sprzętu oraz oprogramowania,
- rozwiązywanie problemów sieciowych,
- instalacja i konfigurowanie oprogramowania na urządzeniach PC i urządzeniach peryferyjnych,
- realizacja zgłoszeń w lokalizacji Klienta,
Mile Widziane:
- doświadczenie w diagnostyce i naprawie urządzeń IT,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym udział w szkoleniach technicznych oraz pracę w oparciu o dokumentację techniczną,
- umiejętność diagnozowania i lokalizowania usterek, również pomoc zdalna,
- wykształcenie techniczne (preferowane z dziedziny informatyki, monitoringu, automatyki)
- dobra organizacja pracy,
- sumienność,
- uprawnienia fiskalne,
- doświadczenie z produktami CRM (InsERT, Comarch, enova),
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- dostęp do baz wiedzy,
- szkolenia producentów,
- pakiet Multisport,