Pracownik działu marketingu
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy pracownika na stanowisko Pracownik działu marketingu!
Interesujesz się nowinkami ze świata komputerów i informatyki? Posiadasz doświadczenie w tworzeniu kampanii Google AdWords lub prowadzeniu konta firmowego w SM? Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje kompetencje!

Zadania realizowane na tym stanowisku:

  • tworzenie treści marketingowych dla sklepów e-commerce
  • prowadzenie profili firmowych w Social Media (Linkedin, Facebook, Instagram)
  • poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży
  • wsparcie w przygotowywaniu akcji promocyjnych
  • współprojektowanie i prowadzenie działań marketingowych (informacyjnych, wizerunkowych, promocyjnych)
  • praca na miejscu w siedzibie firmy (możliwość częściowej pracy zdalnej)

Wymagania

  • kreatywność
  • umiejętność pisania treści – znajomość zasad ortografii i poprawnej polszczyzny
  • tworzenie i zarządanie stronami
  • znajomość WordPress
  • znajomość SEO, Marketing Automation
  • podstawowe umiejętności tworzenia prostych grafik, bannerów oraz materiałów video

 

Mile widziane:

  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google AdWords
  • wiedza oraz doświadczenie z UX
  • doświadczenie w rozwijaniu kont w SM

 

Oferujemy:

  • dostęp do narzędzi e-commerce
  • rozwijanie wiedzy w konkretnym kierunku
  • realizację różnorodnych projektów o różnym stopniu zaawansowania
  • dostęp do baz wiedzy
  • pakiet MultiSport