Pracownik działu marketingu
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy pracownika na stanowisko Pracownik działu marketingu!

Interesujesz się nowinkami ze świata komputerów i informatyki? Posiadasz doświadczenie w tworzeniu kampanii Google AdWords lub prowadzeniu konta firmowego w SM? Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje kompetencje!


Zadania realizowane na tym stanowisku:
- tworzenie treści marketingowych dla sklepów e-commerce
- prowadzenie profili firmowych w Social Media (Linkedin, Facebook, Instagram)
- poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży
- wsparcie w przygotowywaniu akcji promocyjnych
- współprojektowanie i prowadzenie działań marketingowych (informacyjnych, wizerunkowych, promocyjnych)
- praca na miejscu w siedzibie firmy (możliwość częściowej pracy zdalnej)
Wymagania
- kreatywność
- umiejętność pisania treści – znajomość zasad ortografii i poprawnej polszczyzny
- tworzenie i zarządanie stronami
- znajomość WordPress
- znajomość SEO, Marketing Automation
- podstawowe umiejętności tworzenia prostych grafik, bannerów oraz materiałów video
Mile widziane:
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google AdWords
- wiedza oraz doświadczenie z UX
- doświadczenie w rozwijaniu kont w SM
Oferujemy:
- dostęp do narzędzi e-commerce
- rozwijanie wiedzy w konkretnym kierunku
- realizację różnorodnych projektów o różnym stopniu zaawansowania
- dostęp do baz wiedzy
- pakiet MultiSport