Pracownik Działu Marketingu
Interesujesz się nowinkami ze świata Komputerów i Informatyki? Posiadasz doświadczenie w tworzeniu kampanii Google AdWords lub prowadzeniu konta firmowego w SM? Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje kompetencje!

Zadania realizowane na tym stanowisku:
- tworzenie treści marketingowych dla sklepów e-commerce
- prowadzenie profili firmowych w SM (Linkedin, Facebook, Instagram)
- poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży
- wsparcie w przygotowywaniu akcji promocyjnych
- współprojektowanie i prowadzenie działań marketingowych (informacyjnych, wizerunkowych, promocyjnych)
- praca na miejscu w siedzibie firmy (możliwość częściowej pracy zdalnej)
Wymagania
- kreatywność
- umiejętność pisania treści – znajomość zasad ortografii i poprawnej polszczyzny
- podstawowe umiejętności tworzenia prostych grafik, bannerów oraz materiałów video
Mile widziane:
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google AdWords
- wiedza oraz doświadczenie z zakresu Marketing Automation, UX
- doświadczenie w rozwijaniu kont w SM
Oferujemy:
- dostęp do narzędzi e-commerce
- rozwijanie wiedzy w konkretnym kierunku
- realizację różnorodnych projektów o różnym stopniu zaawansowania
- dostęp do baz wiedzy
- pakiet MultiSport