Pracownik Działu Marketingu

Interesujesz się nowinkami ze świata Komputerów i Informatyki? Posiadasz doświadczenie w tworzeniu kampanii Google AdWords lub prowadzeniu konta firmowego w SM?  Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje kompetencje!

Zadania realizowane na tym stanowisku:
  • tworzenie treści marketingowych dla sklepów e-commerce
  • prowadzenie profili firmowych w SM (Linkedin, Facebook, Instagram)
  • poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży
  • wsparcie w przygotowywaniu akcji promocyjnych
  • współprojektowanie i prowadzenie działań marketingowych (informacyjnych, wizerunkowych, promocyjnych)
  • praca na miejscu w siedzibie firmy (możliwość częściowej pracy zdalnej)
Wymagania
  • kreatywność
  • umiejętność pisania treści – znajomość zasad ortografii i poprawnej polszczyzny
  • podstawowe umiejętności tworzenia prostych grafik, bannerów oraz materiałów video
Mile widziane:
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google AdWords
  • wiedza oraz doświadczenie z zakresu Marketing Automation, UX
  • doświadczenie w rozwijaniu kont w SM
Oferujemy:
  • dostęp do narzędzi e-commerce
  • rozwijanie wiedzy w konkretnym kierunku
  • realizację różnorodnych projektów o różnym stopniu zaawansowania
  • dostęp do baz wiedzy
  • pakiet MultiSport