To u nas szybko i bezpiecznie wymienisz sprzęt na nowy.
Wymiana sprzętu to nie tylko zakup nowych urządzeń. Każdą taką transakcję możemy realizować zgodnie z wytycznymi naszych Klientów, a te często wykraczają poza oferty innych dostawców.
Zobacz jakie usprawnienia przygotowaliśmy w ramach rozwiązania Wymiany Sprzętu IT.
Jakie dodatkowe usługi przygotowaliśmy?
Niezależnie od ilości wymienianego sprzętu (większość z zasobów firmowych czy pojedyncze sztuki) – każdy z naszych klientów może otrzymać swoje zamówienie w nieco inny niż do tej pory sposób.
Audyt sprzętu i oprogramowania
Lubimy weryfikować środowisko pracy u klienta. Pozwala to nam ocenić jakiego rodzaju działania klient powinien podjąć żeby jego sprzęt IT – często główne narzędzie pracy – był dobrany adekwatnie do potrzeb i spełniał swoją funkcje.
Sprawdzamy możliwości samego sprzętu (parametry), jego stan techniczny (zużycie, zniszczenie) oraz przeznaczenie (wykonywane operacje). Dodatkowo weryfikujemy poziom ograniczeń i liczbę problemów z którymi borykają się użytkownicy końcowi głównie na poziomie oprogramowania.
Analiza
Sprawdzamy, czy to co obecnie funkcjonuje u klienta może funkcjonować lepiej oraz jakie nakłady finansowe sama zmiana niesie ze sobą. Po tym etapie proponujemy klientom kilka rozwiązań:
Rozbudowa
Część urządzeń wymaga drobnych inwestycji by mogły dalej funkcjonować w środowisku klienta, być może nie będą już wykorzystywane przez tych samych użytkowników, nadal jednak będzie można je wykorzystać jako narzędzie do pracy biurowej.
Proponujemy rozbudowę pamięci operacyjnej, wymianę dysku czy dołożenie usprawniających pracę akcesoriów.
Zakup
Jeśli sprzęt klienta nie może być użyty ponownie i nie da się go odświeżyć przez rozbudowę, proponujemy wymianę. Kluczowe są tutaj problemy z szybkością pracy lub ich parametry techniczne, które wykluczają kompatybilność z innymi urządzeniami czy oprogramowaniem.
Co ważne, dostarczając nowy sprzęt, możemy zdemontować dotychczasowy, przenieść dane oraz ustawić i podłączyć nowe urządzenia, w pełni przygotowane do pracy. Cały proces możemy przeprowadzić tak, by nie dezorganizować funkcjonowania całego biura –realizując go poza godzinami pracy Klienta (np. późnym popołudniem).
Dzięki temu z samego rana pracownicy mogą wrócić do swoich codziennych czynności na nowym, już skonfigurowanym sprzęcie.
Wynajem
To najwygodniejsza i najbardziej elastyczna forma korzystania z urządzeń. Nie zawsze potrzebujemy tej samej ilości sprzętu przez cały czas funkcjonowania firmy.
W takich sytuacjach na pewno dobrze jest rozważyć jego okresowe wynajmowanie. Dodatkowo część urządzeń IT wymaga stałej wymiany materiałów i opieki serwisowej – mowa tutaj o urządzeniach drukujących i tym bardziej przeniesienie odpowiedzialności za jego prawidłowe funkcjonowanie na zewnątrz firmy będzie oszczędnością czasu i pieniędzy.
Usługi dodatkowe
Każde z prezentowanych rozwiązań wiąże się z przenoszeniem danych, ponowną konfiguracją, instalowaniem oprogramowania, przekazywania go użytkownikowi. Nie każda firma dysponuje działem IT lub też nie każdy dział IT w tym właśnie momencie dysponuje czasem niezbędnym do wdrożenia nowego sprzętu.
Wymiana urządzeń to proces, przez który przechodziliśmy już wiele razy z naszymi Klientami. Opracowaliśmy sposób i wyposażyliśmy nasz dział techniczny w niezbędne narzędzia do usprawnienia tego procesu.
Dzięki temu możemy zaproponować: przenoszenie danych, instalację niezbędnego oprogramowania i jego konfigurację, personalizację każdej stacji roboczej, nadawanie uprawnień użytkownikom, instalacje sterowników, wyposażenie urządzeń w niezbędne zabezpieczenia i wiele innych usług dodatkowych, które ostatecznie pozwalają na cieszenie się zakupionym sprzętem bez konieczności czekania na jego uruchomienie.