Wsparcie techniczne 

Netland Computers to firma, w której można spotkać wielu wykwalifikowanych technicznie ekspertów. Świadczymy usługi wsparcia technicznego od ponad 15 lat na różnych poziomach i w różnym zakresie. Wiemy, jak trudno znaleźć dziś godną zaufania firmę, która zadba o zaplecze IT w całości i zagwarantuje przy tym najwyższą jakość i bezpieczeństwo świadczonej usługi.  

Oferta wsparcia technicznego to wiele możliwości. Zapoznaj się z naszą strukturą działów i specjalizacji technicznych w ramach których możemy być wsparciem dla Twojego biznesu.

Komputery i laptopy

  • Serwis hardware
  • Diagnostyka
  • Rozbudowa
  • Serwis elektroniczny
  • Wymiana części
  • Uszkodzenia mechaniczne
  • Bezpieczeństwo

Oprogramowanie

  • Instalacja
  • Wdrożenie
  • Licencjonowanie
  • Autoryzacja
  • Konfiguracja
  • Problemy z kompatybilnością
  • Rozszerzenie o nowe funkcjonalności

Drukarki i kasy fiskalne

  • Przeglądy
  • Jakość druku
  • Eksploatacja
  • Usterki mechaniczne
  • Elektroniczne
  • Software – zarządzanie drukiem
  • Kontrola dostępu
  • Autoryzacja

Sprzęt sieciowy

  • Audyt
  • Modernizacja
  • Konfiguracja
  • Problemy techniczne
  • Wymiana
  • kompatybilność

Serwery i storage

  • Opieka posprzedażna i pogwarancyjna
  • Konfiguracja
  • Przenoszenie danych
  • Rozwiązywanie problemów
  • Diagnostyka
  • Doradztwo
  • Administracja

Ty decydujesz!

Proponujemy naszym Klientom współpracę z wykorzystaniem całego potencjału naszej firmy.

W Netland możesz skorzystać z pomocprofesjonalistów z działów:  

Laptopów i komputerów stacjonarnych

Sieci i serwerów

Urządzeń drukujących i kas fiskalnych 

Oprogramowania i programistów

Dzięki temu:

  • Masz pewność, że problem zostanie rozwiązany niezależnie od jego źródła. Jeśli będzie wykraczał on poza kompetencje przydzielonego eksperta – przekieruję on usterkę do innego działu lub skorzysta z pomocy zdalnej  
  • Otrzymujesz wygodne rozwiązanie, w którym kontaktujesz się tylko z jedną firmą. Proponujemy taki zakres wsparcia, który pozwoli Twojej firmie na ograniczenie czasu poświęcanego na umawianie kolejnych specjalistów do jednego telefonu – rozdzielimy pracę za Ciebie, diagnozując przy tym problem. 
  • Oszczędzasz czas i pieniądze. Nasza silna pozycja wywodzi się ze szczególnej dbałości o jakość prowadzonych prac i kompetencje naszych osób technicznychW ramach jednej współpracy oferujemy całościową opiekę techniczną nad sprzętem, infrastrukturą oraz oprogramowaniem naszych Klientów. 
  • Zyskujesz bezpieczeństwo. Każdy z naszych specjalistów szczególną wagę przywiązuje do kwestii bezpieczeństwa danych i informacji Klientów. Nie pozwalamy sobie na błędy, sami uczulamy właścicieli  i pracowników jak ważne jest dbanie o procedury bezpieczeństwa wrażliwych danych i informacji.  

Skorzystaj doraźnie, zostań na dłużej 

Sprawdzamy się! Nasi technicy chętnie pracują nad zaawansowanymi, wieloetapowymi wdrożeniami czy restrukturyzacjami parku maszynowego. Nie oznacza to, że zajmujemy się tylko dużymi zleceniami. Każdy z nas zdobywając nowe doświadczenia zawodowe zyskuje jeszcze większą wprawę w rozwiązywaniu problemów naszych Klientów. Jesteśmy tutaj po to, by: 

Świadczyć usługi wsparcia technicznego dla wielu różnych firm (szkół, urzędów, szpitali, korporacji, magazynów, zakładów pracy) 

współpracować na warunkach dogodnych dla odbiorcy (umowa na zakres prac, abonament, jednorazowe zlecenie, wieloletnia współpraca) 

Rozwiązywać problemy w zakresie sprzętu i oprogramowania IT 

Uczyć się i zdobywać nowe doświadczenia a tym samym poszerzać możliwości naszych działów technicznych 

Zapewnij sobie spokojną i stabilną pracę bez przestojów.

Zacznij współpracę z naszym działem technicznym i odkryj nowe możliwości swojego sprzętu i oprogramowania.

Jak?

Wspieramy naszych Klientów w ramach umów serwisowych, abonamentów, doraźnych zleceń, krótkich wizyt czy pomocy zdalnej

Gdzie?

Oferujemy swoje usługi na terenie całego kraju ale możesz również dostarczyć sprzęt do serwisu stacjonarnego 

Kiedy?

Dział techniczny standardowo pracuje w tygodniu od godziny 8 do 16.

Dla niektórych zleceń pracowaliśmy już w trybie zmianowym, weekendowym i w święta – w zależności od specyfiki zlecenia i skali problemu nasz zespół jest gotowości 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu dbając o zaplecze techniczne najbardziej wymagających Klientów.