Wsparcie techniczne
Netland Computers to firma, w której można spotkać wielu wykwalifikowanych technicznie ekspertów. Świadczymy usługi wsparcia technicznego od ponad 15 lat na różnych poziomach i w różnym zakresie. Wiemy, jak trudno znaleźć dziś godną zaufania firmę, która zadba o zaplecze IT w całości i zagwarantuje przy tym najwyższą jakość i bezpieczeństwo świadczonej usługi.
Oferta wsparcia technicznego to wiele możliwości. Zapoznaj się z naszą strukturą działów i specjalizacji technicznych w ramach których możemy być wsparciem dla Twojego biznesu.
Ty decydujesz!
Proponujemy naszym Klientom współpracę z wykorzystaniem całego potencjału naszej firmy.
W Netland możesz skorzystać z pomocy profesjonalistów z działów:
Dzięki temu:

- Masz pewność, że problem zostanie rozwiązany niezależnie od jego źródła. Jeśli będzie wykraczał on poza kompetencje przydzielonego eksperta – przekieruję on usterkę do innego działu lub skorzysta z pomocy zdalnej
- Otrzymujesz wygodne rozwiązanie, w którym kontaktujesz się tylko z jedną firmą. Proponujemy taki zakres wsparcia, który pozwoli Twojej firmie na ograniczenie czasu poświęcanego na umawianie kolejnych specjalistów do jednego telefonu – rozdzielimy pracę za Ciebie, diagnozując przy tym problem.
- Oszczędzasz czas i pieniądze. Nasza silna pozycja wywodzi się ze szczególnej dbałości o jakość prowadzonych prac i kompetencje naszych osób technicznych. W ramach jednej współpracy oferujemy całościową opiekę techniczną nad sprzętem, infrastrukturą oraz oprogramowaniem naszych Klientów.
- Zyskujesz bezpieczeństwo. Każdy z naszych specjalistów szczególną wagę przywiązuje do kwestii bezpieczeństwa danych i informacji Klientów. Nie pozwalamy sobie na błędy, sami uczulamy właścicieli i pracowników jak ważne jest dbanie o procedury bezpieczeństwa wrażliwych danych i informacji.
Skorzystaj doraźnie, zostań na dłużej
Sprawdzamy się! Nasi technicy chętnie pracują nad zaawansowanymi, wieloetapowymi wdrożeniami czy restrukturyzacjami parku maszynowego. Nie oznacza to, że zajmujemy się tylko dużymi zleceniami. Każdy z nas zdobywając nowe doświadczenia zawodowe zyskuje jeszcze większą wprawę w rozwiązywaniu problemów naszych Klientów. Jesteśmy tutaj po to, by:
Zapewnij sobie spokojną i stabilną pracę bez przestojów.
Zacznij współpracę z naszym działem technicznym i odkryj nowe możliwości swojego sprzętu i oprogramowania.
Jak?
Wspieramy naszych Klientów w ramach umów serwisowych, abonamentów, doraźnych zleceń, krótkich wizyt czy pomocy zdalnej
Gdzie?
Oferujemy swoje usługi na terenie całego kraju ale możesz również dostarczyć sprzęt do serwisu stacjonarnego
Kiedy?
Dział techniczny standardowo pracuje w tygodniu od godziny 8 do 16.
Dla niektórych zleceń pracowaliśmy już w trybie zmianowym, weekendowym i w święta – w zależności od specyfiki zlecenia i skali problemu nasz zespół jest gotowości 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu dbając o zaplecze techniczne najbardziej wymagających Klientów.