Enova to zintegrowany system do zarządzania firmą. Cechą charakterystyczną oprogramowania jest ergonomia, efektywność pracy i przyjazny dla użytkownika interfejs. System Enova to nowoczesne rozwiązanie dedykowane dla firmy, które integruje w pełni program księgowy oraz program do zarządzania takimi obszarami przedsiębiorstwa jak handel, produkcja, zarządzanie czy kadry.
System Enova pozwala maksymalizować wydajność pracowników oraz oszczędzać środki i cenny czas. Oprogramowanie jest również dostępne w chmurze, dzięki czemu dostęp do niego można mieć z dowolnego miejsca – wystarczy połączenie internetowe i urządzenie, takie jak tablet, laptop lub smartfon.
Zwiększa to skuteczność działań podejmowanych przez pracowników, usprawnia działania biznesowe oraz sprawia, że firma jest jeszcze bardziej elastyczna i dostosowana do potrzeb obecnego rynku. Rozwiązanie jest w pełni funkcjonalne, a dzięki dedykowanym modułom zapewnia pełną kontrolą nad wszystkimi procesami w firmie.
Handel – moduł ten umożliwia prowadzenie kompleksowej dokumentacji operacji handlowych. Zautomatyzowaniu ulega proces obsługi przedsiębiorstwa w zakresie wystawiania dokumentów sprzedaży, zakupu, ofertowania, ewidencji zamówień i obsługi magazynu, gdzie istnieje również możliwość dostosowania obrotu magazynowego do indywidualnych potrzeb danej firmy. Moduł pozwala również na kontrolowanie bieżącego stanu zobowiązań i należności.
Serwis – prowadzenie kompleksowej obsługi zleceń serwisowych możliwe jest za pomocą jednego narzędzia. Funkcjonalność modułu umożliwia rejestrowanie przyjmowanych urządzeń w ramach wykonywanych zleceń serwisowych. Klient o etapach realizacji zostaje powiadamiany w formie e-mail lub SMS, dzięki czemu cały proces przebiega sprawnie. Każde urządzenie zarejestrowane w systemie posiada pełną historię napraw oraz przeglądów. Dzięki możliwości określenia częstotliwości przeglądów, proces ten jest zautomatyzowany i program sam informuje o konieczności wykonania kolejnego przeglądu serwisowego.
CRM – moduł usprawnia cały proces obsługi klienta, dzięki przechowywaniu kontaktów oraz niezbędnych informacji. Zawiera funkcje, które pozwalają na prowadzenie kampanii i projektów dotyczących danej grupy klientów. Oprogramowanie pomaga w skutecznej organizacji pracy w firmie, poprzez przydzielanie zadań poszczególnym pracownikom, którzy mają wgląd do wyznaczonych obowiązków. System ten zdecydowanie przewyższa, pod względem rozbudowanej funkcjonalności, inne aplikacje tego typu. Moduł wpływa na wyższy poziom świadczonych przez firmę usług, dzięki wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych oraz utrzymywaniu stałych i dobrych relacji z kontrahentami.
Magazyn – oprogramowanie umożliwia prowadzenie magazynu, poprzez śledzenie bieżących i historycznych stanów magazynowych. Moduł pozwala na dokładną analizę rozchodów towarów oraz źródeł dostawy. Od teraz zarządzanie magazynem jest możliwe również poprzez urządzenia mobilne. Proces inwentaryzacji dokonuje się bez konieczności wstrzymywania pracy magazynu, co jest niewątpliwie dużym ułatwieniem i zapewnia płynność w funkcjonowaniu firmy.
e-Sklep – to moduł umożliwiający integrację Enova365 ze sklepami internetowymi (działających na platformach PrestaShop, Shoper i Magento). Za pomocą modułu można w prosty sposób zdefiniować sklepy internetowe w programie oraz skonfigurować wybrane parametry. Ponadto oprogramowanie pozwala m.in. na pobieranie zamówień z e-sklepów, określanie widoczności towarów, wysyłanie stanów magazynowych, zakładanie kart kontrahentów oraz aktualizację stanów realizacji zamówień. Co ważne, oprogramowanie stosuje różnicową synchronizację danych, czyli wysyła tylko te dane, które uległy zmianie od czasu ostatniej synchronizacji.
Integracja z programami zewnętrznymi
System Enova365 pozwala na integrację z systemami zewnętrznymi. W prosty sposób można zintegrować popularne aplikacje wykorzystywane w przedsiębiorstwach, na przykład programy wspomagające zarządzanie produkcją lub systemy zarządzające obiegiem dokumentów.
Połączenie oprogramowania Enova z DocuWare zapewnia sprawniejszy obieg dokumentów w firmie. DocuWare dodaje faktury automatycznie, dzięki czemu oszczędzamy czas na ręczne wprowadzanie ich do systemu. Wszystko opiera się na inteligentnym indeksowaniu oraz procedowaniu dokumentu w sposób dostosowany do naszych potrzeb. Dzięki połączeniu obu aplikacji jesteśmy w stanie prześledzić do kogo faktura należy oraz jakie decyzje zostały podjęte. Ponadto, możliwe jest uruchomienie podglądu dokumentu za pomocą jednego przycisku, a nie tylko z poziomu danych jakie widoczne są w Enovie. Jednak funkcjonalność połączenia tych dwóch systemów jest dużo szersza. Z ich pomocą możemy:
- sprawdzić status NIP Kontrahenta,
- zobaczyć czy jego rachunek bankowy nie znajduje się na białej liście,
- archiwizować i łatwo przeszukiwać dokumenty za pomocą DocuWare.
Oferujemy zakup licencji oprogramowania Enova, doradztwo, wdrożenie oraz usługi programistyczne.
Jako wieloletni partner firmy Soneta i autoryzowany dystrybutor eksperckiego systemu do wspomagania zarządzania firmą Enova, jesteśmy w pełni przygotowani do świadczenia kompleksowej usługi wdrożenia rozwiązań klasy ERP i CRM.
Nasi Klienci mogą liczyć na fachową pomoc i doradztwo w zakresie wyboru optymalnych rozwiązań dla swojego biznesu
Dzięki ogromnemu doświadczeniu w dziedzinie sprzętu IT i oprogramowania, dostarczamy naszym Klientom efektywne i skuteczne narzędzia informatyczne. Nasze usługi cechuje profesjonalizm, zaangażowanie, fachowość i solidność.
Posiadamy niezbędną wiedzę popartą odpowiednimi certyfikatami i referencjami zadowolonych Klientów. Na bazie swoich doświadczeń z projektami informatycznymi, wypracowaliśmy odpowiednią metodykę wdrożeniową. Dzięki czemu nasi pracownicy na każdym etapie procesu wdrożenia oprogramowania służą pomocą zarówno w kwestiach technologicznych, ale także i tych związanych z procesami biznesowymi.
Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami.